Retur produse
CONDIȚII DE RETURNARE
- Ne dorim sa fiți pe deplin mulțumit atunci când cumpărați produse de la noi. Dacă totuși, din anumite motive, nu sunteți mulțumit de produsele comandate, le puteți returna.
- Clienții pot returna produsele cumpărate, anunțând în prealabil DOAR ÎN SCRIS înaintea trimiterii coletului cu produsul returnat, completând formularul de retur.
- Se completează formularul de retur și se pune în cutie alături de factura și produsul/produsele pe care doriți să le returnați. Vă rugăm să nu uitați să atașați formularul. Fără acesta nu vom putea procesa returul dvs. Produsele returnate trebuie să conțină ambalajul original (cutia originală, etichete, folie de protecție - când este cazul) nedeteriorat și să nu prezinte urme de purtare, uzură, murdărie, machiaj, miros, etc. în termen de 15 zile lucrătoare de la primire.
- Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”. (conf. O.G. 130/2000 art. 2 lit. e.). ,,Clienți” sau ,,consumatori” sunt doar PERSOANELE FIZICE. Clienții cu personalitate juridică nu au dreptul să denunțe unilateral contractul, legislația în domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.
- În cererea de retur nu uitați să menționați numărul comenzii.
- Nu se iau în considerare cererile de retur telefonice sau sosite pe alte căi online.
- Puteți opta pentru schimbarea produsului cu un altul similar sau diferit, cu aceeași valoare de achiziție sau recuperarea contravalorii acestuia. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.
- Dacă nu primiți același produs/mărime/culoare pe care le-ați comandat, sau mărimea produsului nu vi se potrivește, produsul se poate returna fără a plăti taxa pentru retur. Mărimile cămășilor sunt de tip Italian, te rugăm să consulți tabelul cu mărimi de pe pagina fiecărei produs în parte. Dacă nu se potrivește mărimea comandată, poți returna GRATUIT produsul în ambalajul original. Comandă cu încredere îmbrăcăminte 7camicie.
- În cazul în care produsul achiziționat prezintă defecte din fabricație (nu din transport) vă rugăm să ne contactați în maxim 3 zile de la primirea coletului. Ne asumăm răspunderea și vă înlocuim articolul cu unul identic (model, mărime și culoare în limita stocului disponibil), WIKI-WIKI MANAGEMENT SRL suportând taxele de transport către dumneavoastră.
- După recepționarea coletului supus returului și constatarea îndeplinirii condițiilor de returnare, transferul banilor se realizează în contul bancar care aparține clientului în 10 - maxim 20 zile lucrătoare, din momentul în care produsul a ajuns la noi.Comisioanele bancare, generate de plata într-un cont bancar, vor fi suportate de client.
IMPORTANT! Nu expediați coletul cu plata ramburs, acesta va fi refuzat fără nici un fel de notificare ulterioară.
- Orice retur care nu respectă condițiile de mai sus va fi refuzat.
- În momentul primirii produselor de la curier, aveți obligația de a verifica atent integritatea coletului
- Răspunderea pentru afectarea conformității produselor pe durata transportului, precum și lipsa unuia sau a mai multor produse din colet, revine în totalitate transportatorului. Nu suntem răspunzători pentru pagubele cauzate bunurilor în timpul transportului, decât în situația în care ne informați despre existenta lor la momentul recepționării produselor în 24 de ore de la recepționarea lor.